سلام بر آنانی که خواب اند

یکی از چیزایی که معمولن باهاش خبر و کاریکاتور از نماینده های مجلس می سازن خوابشون سر جلسس. واقعن خواب زشته؟ چی باعث میشه یکی فکر کنه خواب زشته؟ انگار یه قانون تو کره جنوبی هس که حق نداری کسی رو که خوابه، از خواب بیدار کنی چون خواب مقدسه. من کاری به این ندارم ولی خب خواب نیاز آدمه و وقتی طرف میره تو یه جلسه خودش که نگفته این زمان باشه که. پس اگه خوابش برد به نظر من مشکلی نداره. البته من اینا رو دارم میگم که خودمو تبرئه کنم. چون من اخیرن سر کلاس ها خیلی خوابم می بره. یه بار سر کلاس حل تمرین فیزیک رفتم ته کلاس گرفتم خوابیدم، بعد یکی از بچه ها فیلم از خواب من گرفته بود. یا مثلن یه بار دیگه سر کلاس اندیشه گرفتم خوابیدم که استاد اومده بود جلوم بم زل زده بود تا بیدارشم. یه بار دیگه اش هم همین عکس زیر از سمینار زمستانی!

نمی دونم چه حکمتیه من شبا خوابم نمیاد، اونوخ روزا تو کلاس خوابم می بره. گویا صدای استاد برای من بهتر از لالاییه! یکی از ویژگی هایی هم که من دارم اینه که فقط چشمامو می بندم و بدون تکون دادن سر می خوابم و جهت نگاهم هم به سمت تخته باقی می مونه! این از جهش هاییه که داره تو نسل انسان به وجود میاد.